Αναρτώμενο Χορτοκοπτικό Ιταλίας με Δίσκους και Συνθλιπτικό Bcs Rotex Avant NT R 6 2.45 m

Αναρτώμενο Χορτοκοπτικό Ιταλίας με Δίσκους και Συνθλιπτικό Bcs Rotex Avant NT R 6 2.45 m

Άμεση παραλαβή / Παράδoση 1 έως 3 ημέρες

Αναρτώμενο Χορτοκοπτικό Ιταλίας με Δίσκους και Συνθλιπτικό Bcs Rotex Avant NT R 6 2.45 m

 Το Rotex Avant NT R είναι χορτοκοπτικά με βάση το μπροστινό μέρος με περιορισμένο βάρος και διαστάσεις για χρήση τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ισοδιαμετρικούς ελκυστήρες, καθώς και σε ειδικούς ελκυστήρες διαμορφωμένους για κοπή ορεινού βοσκότοπου.

Η ελάχιστη απορρόφηση ισχύος από το PTO καθιστά το Rotex Avant NT R κατάλληλο επίσης για χρήση σε ελκυστήρες χαμηλής ισχύος, στο βουνό και σε πλαγιές.

Διατίθενται δύο διαφορετικές εκδόσεις του Rotex Avant NT R, ανάλογα με το πλάτος κοπής:
-  Rotex Avant NT R6   με 6 δίσκους και πλάτος κοπής  2,45 μ
-  Rotex Avant NT R7  με 7 δίσκους και πλάτος κοπής  2,85 m

Το συμπαγές και ελαφρύ πλαίσιο που φέρει το φορτίο μειώνει δραστικά την υπερθέρμανση του χλοοκοπτικού σε σχέση με το τρακτέρ, βελτιστοποιώντας την κατανομή βάρους και καθιστώντας τη χρήση σε συνδυασμό με χλοοκοπτικά που είναι τοποθετημένα πίσω.

Συνιστάται η εγκατάσταση του Rotex Avant NT R σε τρακτέρ με υδραυλική ανάρτηση που λειτουργεί με αζώτη, για να διατηρείται το φορτίο της ράβδου κοπής στο έδαφος πάντα τακτικό και για καλύτερη προσαρμογή στο περίγραμμα γείωσης. Εναλλακτικά, διατίθεται κιτ ανάρτησης ελατηρίου (μόνο για τυπικούς ελκυστήρες).

Οι κύριες κουτιά μετάδοσης στ eature γρανάζια σε λουτρό λαδιού είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν με ελκυστήρες με δυναμοδότη σε 540 ή 1.000 rpm. Το στήριγμα ελέγχου , με τα γρανάζια σε ένα λουτρό λαδιού, είναι κατασκευασμένο από σφαιροειδές χυτοσίδηρο για να εξασφαλίσει τη μέγιστη αντίσταση στην πίεση κατά τη λειτουργία και την κίνηση, και βρίσκεται πίσω από τον πρώτο δίσκο για να μειώσει τις συνολικές διαστάσεις και να διευκολύνει τη διέλευση του κούρεμα της χορτονομής .

Ένας ελεύθερος τροχός και ένας συμπλέκτης είναι επίσης στάνταρ χαρακτηριστικά για την προστασία του κιβωτίου ταχυτήτων. Αυτό καθιστά δυνατή τη χρήση ενός απλού συνδέσμου cardan για μεταφορά της κίνησης από το τρακτέρ PTO στο μηχάνημα.

Έξι τύποι πλαισίων με σύνδεση τρακτέρ κάνουν το Rotex Avant NT R συμβατό με όλα τα τρακτέρ που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.

Ένας κεντρικός αρθρωτός σύνδεσμος επιτρέπει στα μηχανήματα να ταλαντεύονται σε σχέση με το σύνδεσμο (± 5 °) , προσαρμόζοντας τη μορφολογία των εδαφών στα οποία χρησιμοποιούνται. Ένας πείρος καθιστά δυνατή την ασφάλιση κατά τη μεταφορά στο δρόμο.