BCS SPIRIT 70 STAGE V

BCS SPIRIT 70 STAGE V

Κωδικός: BCS SPIRIT 70 STAGE V
Άμεση παραλαβή / Παράδoση 1 έως 3 ημέρες

BCS SPIRIT 70 STAGE V

Ήρθε η νέα γενιά συμπαγών τρακτέρ μέσης ισχύος, αλλά με τεχνολογικό περιεχόμενο και κορυφαίες επιδόσεις.

Μια σειρά επαγγελματικών ισοδιαμετρικών τρακτέρ, με στάνταρ αναστρέψιμη θέση οδήγησης, που αποτελείται από 4 διαφορετικές εκδόσεις, καθεμία από τις οποίες έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για να ανταποκρίνεται στις ειδικές ανάγκες της εξειδικευμένης γεωργίας:


AR - Πλαίσιο με κεντρική άρθρωση, στενό μετατρόχιο και μικρές ακτίνες στροφής.
RS - Πλαίσιο με τιμόνια, σταθερότητα και κράτημα για χρήση ακόμα και σε επικλινείς περιοχές.  
DUALSTEER® - Πλαίσιο με κεντρική άρθρωση και τιμόνι για απαράμιλλη ευελιξία σε στενούς χώρους.
MT - Πλαίσιο με τιμόνια, διαμορφωμένο για κούρεμα ζωοτροφών σε λοφώδεις και ορεινές περιοχές.
 
Εξοπλισμένη με κινητήρα Stage V 63 ίππων, η νέα σειρά Spirit 70 δημιουργήθηκε τοποθετώντας τον χειριστή στο κέντρο του έργου με μια πλήρως επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης για να εξασφαλίσει μέγιστη άνεση και απόλυτη προστασία χάρη στη νέα καμπίνα VISTA PRO, υπό πίεση και. εγκεκριμένο στην κατηγορία 4.

---

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: 12 + 12 με συμπλέκτη Easy Plus™ και λειτουργία Smart Brake & Go.
ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ όπισθεν: ναι, με κουμπί Power Clutch System.
ΙΣΧΥΣ: 63 ίπποι.
ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ: αναστρέψιμο με πλατφόρμα αναρτημένη σε αθόρυβο μπλοκ.
CAB: κωνική 4-κολονών Vista ή Vista Pro, εγκεκριμένη κατ. 4 (επιλογή)
Ο κινητήρας είναι ένας 4κύλινδρος Turbo Intercooler 63 ίππων με φίλτρο σωματιδίων πάνω στον οποίο ο Όμιλος BCS έχει εργαστεί, σε συνεργασία με τον τεχνολογικό του συνεργάτη Kohler, για μια προηγμένη στρατηγική αναγέννησης που εγγυάται τη μέγιστη απόδοση και ελαχιστοποιεί το χρόνο διακοπής λειτουργίας.

Η ηλεκτρονική ρύθμιση των στροφών του κινητήρα πραγματοποιείται γρήγορα μέσω του χειροκίνητου γκαζιού και με ακρίβεια μέσω κουμπιών στο ταμπλό με τις ακόλουθες λειτουργίες: αύξηση / μείωση ταχύτητας στροφών κινητήρα και απομνημόνευση / ανάκληση της καθορισμένης ταχύτητας.
Η εύκολη μετακίνηση είναι ένα απαραίτητο χαρακτηριστικό για όλα τα εξειδικευμένα τρακτέρ. Ως εκ τούτου, η ζήτηση της αγοράς είναι να υπάρχουν τρακτέρ που να είναι όλο και πιο ευέλικτοι και ευέλικτοι σε περιορισμένους και περιορισμένους χώρους, ακόμη και σε πλαγιές, καθώς είναι θεμελιώδους σημασίας για να λειτουργούν όσο το δυνατόν καλύτερα και να επιτυγχάνουν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας.

Η μοναδική στην αγορά έκδοση Dualsteer® έχει απαράμιλλη ευελιξία χάρη στο διπλό σύστημα διεύθυνσης, πατενταρισμένο και πλήρως επανασχεδιασμένο, που συνδυάζει και συγχρονίζει την κεντρική ένωση του πλαισίου με το τιμόνι των μπροστινών τροχών.

Αυτό το σύστημα καθιστά δυνατή την επίτευξη γωνίας διεύθυνσης 60 ° για έξοδο και είσοδο στην επόμενη σειρά με έναν μόνο ελιγμό με εμφανή εξοικονόμηση χρόνου, αύξηση της παραγωγικότητας και λιγότερη συμπίεση του εδάφους.

Κερδίζοντας σε κάθε τομέα χρήσης:

Η απαράμιλλη ακτίνα στροφής σε συνδυασμό με τη σταθερότητα κατά τους ελιγμούς ακόμη και σε πλαγιές, κάνουν την έκδοση Dualsteer® νικήτρια σε διάφορους τομείς χρήσης:
αμπελώνες και περιβόλια με περιορισμένο χώρο ελιγμών στο τέλος του ακρωτηρίου,
θερμοκηπιακές καλλιέργειες,
κηπουρική-ανθοπωλεία-φυτώριο,
συντήρηση του πρασίνου και τυπικά έργα των δήμων.

Με τους τροχούς 7,00-18 έχετε την πιο στενή διαμόρφωση με συνολικό πλάτος 1150 mm.
Η θέση οδήγησης, με την πλατφόρμα αναρτημένη στο silent-block, έχει επανασχεδιαστεί συνδυάζοντας άνεση και συμπαγή.

Κρεμασμένα πεντάλ. Η αύξηση του μεταξονίου κατά 90 mm επέτρεψε την υιοθέτηση όλων των αναρτημένων πεντάλ, αφήνοντας περισσότερο χώρο στην πλατφόρμα. Επομένως, η εργονομία είναι ίδια τόσο στην εμπρός όσο και στην όπισθεν κίνηση.
Αυξημένη διαδρομή καθισμάτων για αύξηση του χώρου διαβίωσης.
Βελτιωμένη αντιστρεψιμότητα χάρη στην κλίση του καθίσματος που διευκολύνεται από ένα ελατήριο αερίου.
Νέο υποβραχιόνιο joystick με μειωμένες διαστάσεις, διαμήκη ρύθμιση και θήκη αποθήκευσης.
Η καμπίνα με 4 κολόνες έχει ένα συμπαγές και κωνικό προφίλ για απεμπλοκή σε στενές σειρές, ακόμη και σε πλάγια κλίση και σε περιβάλλοντα πλούσια σε βλάστηση.

Τα φώτα εργασίας LED, διαθέσιμα έως και 10 συνολικά, φωτίζουν τον χώρο εργασίας σαν ημέρα.

Χαρακτηριστικά:

Μονοκόκ πλαίσιο τοποθετημένο σε αθόρυβο μπλοκ. Πλήρως τζάμια πόρτες. Κάτω κλείσιμο φινιστρίνι για ορατότητα στο έδαφος μπροστά. Παράθυρο οροφής με ηλιοπροστασία. Στερεοφωνικό αυτοκινήτου USB με μεγάφωνο και μεγάφωνα, 2 υποδοχές USB. Εσωτερικός καθρέφτης, ντουλαπάκι και ευγενικό φως. 4 φώτα εργασίας LED (2 εμπρός και 2 πίσω). Περιστρεφόμενη λάμπα LED. Υφασμάτινο κάθισμα.

Διατίθεται σε 2 εκδόσεις:  
VISTA εξοπλισμένο με σύστημα εξαερισμού και θέρμανσης. Ηχομονωμένο και εγκεκριμένο κατηγορίας 2.
Το VISTA PRO είναι εξοπλισμένο με σύστημα εξαερισμού, θέρμανσης και κλιματισμού. Ηχομονωμένο, υπό πίεση και εγκεκριμένο κατηγορίας 4 χάρη στα προαιρετικά φίλτρα ενεργού άνθρακα. Φώτα εργασίας LED στις 4 πλευρές της καμπίνας (συνολικά 10 φώτα).
Ένα βαθιά ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων με το ίδιο τεχνολογικό περιεχόμενο με τα κορυφαία τρακτέρ.

Νέος συμπλέκτης Easy Plus ™: με πολλούς δίσκους σε λουτρό λαδιού με υδραυλικό έλεγχο, διαχειρίζεται ηλεκτρονικά από λογισμικό που φιλτράρει τυχόν κακή χρήση του πεντάλ συμπλέκτη από τον χειριστή, αποφεύγοντας τις ξαφνικές εκκινήσεις. Χάρη στον συμπλέκτη Easy Plus™, η προοδευτική εμπλοκή είναι πάντα εγγυημένη, χωρίς τραντάγματα και χωρίς φθορά.

Σύστημα τροφοδοσίας συμπλέκτη: χρησιμοποιώντας το κουμπί στο φορείο και στο μοχλό ταχυτήτων, ο χειριστής μπορεί να αντιστρέψει την κατεύθυνση του τρακτέρ ή να αλλάξει ταχύτητα χωρίς να χρησιμοποιήσει το πεντάλ του συμπλέκτη για μέγιστη άνεση λειτουργίας.

Smart Brake & Go: το σύστημα, το οποίο μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω ενός κουμπιού στο ταμπλό, επιτρέπει στο τρακτέρ να ακινητοποιηθεί και να επανεκκινηθεί μόνο με το πάτημα του πεντάλ του φρένου, χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Αυτά τα χαρακτηριστικά, μοναδικά μεταξύ των ισοδιαμετρικών τρακτέρ, είναι δυνατά χάρη στη νέα μονάδα ελέγχου οχήματος των υψηλότερων προτύπων αυτοκινήτου, η οποία κατέστησε δυνατή την αξιοποίηση στο έπακρο από τον ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη.


Το μηχανικό μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων έχει επίσης ενισχυθεί και προσαρμοστεί στους επαγγελματικούς στόχους που απαιτείται να ικανοποιήσει η νέα σειρά:
Εισαγωγή του διπλού κυλίνδρου διεύθυνσης στην κεντρική άρθρωση (έκδοση AR) και στον μπροστινό άξονα (έκδοση RS).
Παρουσίαση υπερμεγέθων πλανητών κιβωτίων ταχυτήτων για τοποθέτηση ελαστικών 20”.
Εισαγωγή κυκλώματος εξαναγκασμένης λίπανσης για ρουλεμάν PTO και γρανάζια.
Νέο υδραυλικό σύστημα πέδησης για την εξασφάλιση επαρκών αποστάσεων ακινητοποίησης σε οποιαδήποτε κατάσταση.
Ο πίσω σύνδεσμος έχει 25% μεγαλύτερη ικανότητα ανύψωσης .

Η κατηγορία 2 εισήχθη επίσης με βραχίονες σχήματος L που ρυθμίζονται σε πλάτος και μήκος, οι οποίοι αυξάνουν τις δυνατότητες χρήσης ολοένα και πιο περίπλοκου και τεχνολογικού εξοπλισμού, κατάλληλου για τη νέα σειρά.

Ένας υπερμεγέθης υδραυλικός εξοπλισμός επιτρέπει στο τρακτέρ να ρυθμίζεται με έως και 5 διανομείς διπλής ενέργειας με ελεύθερη εκκένωση (συνολικά 11 υδραυλικές εξόδους) και τυπική παροχή περίπου 37 l/m που αυξάνεται στα 48 λίτρα/m στο μεγαλύτερο εκδοχή.

Το νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο joystick χρησιμοποιεί τεχνολογία CAN-bus eενσωματώνει το κουμπί εμπλοκής του PTO και το ποτενσιόμετρο για τη ρύθμιση της υδραυλικής ροής .