BCS VOLCAN K90 STAGE V

BCS VOLCAN K90 STAGE V

Κωδικός: BCS VOLCAN K90 STAGE V
Άμεση παραλαβή / Παράδoση 1 έως 3 ημέρες

BCS VOLCAN K90 STAGE V

Μια πλήρης σειρά ισοδιαμετρικών τρακτέρ που αποτελείται από εκδόσεις με κεντρική άρθρωση (AR), τιμόνια (RS), διπλό σύστημα διεύθυνσης Dualsteer® ή με τιμόνια διαμορφωμένα για χόρτο (MT).
Κινητήρας 75 HP Stage V.


Τα Volcan K90 είναι εξειδικευμένα τρακτέρ που συνδυάζουν την πιο προηγμένη τεχνολογία «made in BCS» με τη μέγιστη απόδοση παραγωγής και το σεβασμό στο περιβάλλον.

Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι κινητήρες στο Stage V συμμορφώνονται με τους αυστηρούς ευρωπαϊκούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων: πρώτος μεταξύ των ισοδιαμετρικών τρακτέρ που μεταφράζεται σε χαμηλότερη κατανάλωση, χαμηλότερες επιβλαβείς εκπομπές και μεγαλύτερη άνεση λειτουργίας .  

Καινοτόμα τεχνικά περιεχόμενα, κομψός σχεδιασμός και εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις καθιστούν τα Volcan K90 απαραίτητα μηχανήματα για τη γεωργία του μέλλοντος .
Η σειρά K90 είναι εξοπλισμένη με κινητήρα Kubota 3,8 λίτρων που αποδίδει 75 ίππους. Συσκευές όπως η ανακύκλωση καυσαερίων EGR, ο καταλύτης οξείδωσης DOC και το φίλτρο σωματιδίων DPF διασφαλίζουν δραστική μείωση των επιβλαβών ουσιών που απελευθερώνονται στο περιβάλλον.

Ο κινητήρας Common Rail τελευταίας γενιάς εγγυάται ακριβή έλεγχο ψεκασμού, πιο αποδοτική καύση, καλύτερη απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου .
Ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος κινητήρας διατηρεί σταθερές τις στροφές του κινητήρα και κατά συνέπεια τις στροφές προς τα εμπρός, τις στροφές PTO και την υδραυλική ροή του τρακτέρ, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου και τη βελτίωση της απόδοσης εργασίας.

Η ηλεκτρονική διαχείριση των στροφών του κινητήρα, που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από το BCS Group, πραγματοποιείται γρήγορα και με ακρίβεια μέσω μιας κονσόλας που βρίσκεται στα δεξιά του τιμονιού.
Το κιβώτιο ταχυτήτων της σειράς K90 είναι εξοπλισμένο με το αποκλειστικό OS-Frame : ο κινητήρας και ο συμπλέκτης συνδέονται με έναν μόνο άξονα μετάδοσης που μεταδίδει κίνηση τόσο στο κιβώτιο ταχυτήτων όσο και στο PTO, εξασφαλίζοντας συμπαγείς διαστάσεις και μεγαλύτερες γωνίες διεύθυνσης.

Ένας σύνδεσμος που βρίσκεται στο κεντρικό τμήμα του τρακτέρ σταθεροποιεί τη στάση σε επικλινές ή ανώμαλα εδάφη, διασφαλίζοντας πάντα τη μέγιστη πρόσφυση και των τεσσάρων τροχών .

Το συγχρονισμένο κιβώτιο ταχυτήτων αποτελείται από 4 σειρές και 4 ταχύτητες για συνολικά 16 σχέσεις εμπρός και όπισθεν, με συγχρονισμένη όπισθεν .

Η λογική ακολουθία ταχυτήτων (από 700 μέτρα ανά ώρα έως 40 χλμ./ώρα) σας επιτρέπει να επιλέγετε πάντα τη σωστή ταχύτητα για την προβλεπόμενη χρήση, επιτρέποντας εξοικονόμηση καυσίμου, λιγότερη πίεση στα μηχανικά εξαρτήματα και καλύτερη ποιότητα εργασίας .
Το κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να εξοπλιστεί με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ηλεκτροϋδραυλικό φορείο όπισθεν EasyDrive® . Ο πρακτικός μοχλός, που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού, επιτρέπει στον χειριστή να αντιστρέψει την κατεύθυνση του ταξιδιού χωρίς να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι και χωρίς να χρησιμοποιεί το πεντάλ του συμπλέκτη , ενώ διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο του οχήματος.

Για να έχετε την καλύτερη αίσθηση με το τρακτέρ, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής της αντιδραστικότητας του συστήματος σε 5 διαφορετικά επίπεδα ανάλογα με τις διαφορετικές ανάγκες εργασίας.

Μάθετε περισσότερα για το ηλεκτροϋδραυλικό φορείο EasyDrive ®
Ο  νέος ηλεκτρονικά διαχειριζόμενος συμπλέκτης πολλαπλών δίσκων σε λουτρό λαδιού  είναι αναμφισβήτητα πιο μαλακός και πιο αποτελεσματικός από τους παραδοσιακούς ξηρούς συμπλέκτες, εξασφαλίζοντας πάντα στον χειριστή τον ακριβή έλεγχο του τρακτέρ.

Η υιοθέτηση αυτού του τύπου προηγμένου υδραυλικού συμπλέκτη, που εισάγεται στο εσωτερικό του κιβωτίου ταχυτήτων, μεταφράζεται σε  μια σειρά από συγκεκριμένα πλεονεκτήματα: μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, μη συντήρηση και μέγιστη ευελιξία χάρη στις πιο συμπαγείς διαστάσεις του οχήματος .

Το  πεντάλ συμπλέκτη είναι εξοπλισμένο με το Pro-Act System , ένα σύστημα που κάνει την κίνηση του ποδιού στο πεντάλ πιο άνετη και εργονομική, δίνοντας στον χειριστή μια ευπρόσδεκτη ευαισθησία διαμόρφωσης.
Το υδραυλικό σύστημα είναι διπλού κυκλώματος με ανεξάρτητες αντλίες και εναλλάκτη θερμότητας για ψύξη λαδιού. Ο μεγάλος ρυθμός ροής προς τις αντλίες επιτρέπει τη χρήση όλου του σύγχρονου εξοπλισμού που προορίζεται για εξειδικευμένη γεωργία.

Το νέο joystick με αναλογικό ηλεκτρονικό έλεγχο καθιστά δυνατό τον έλεγχο τόσο του υδραυλικού συστήματος όσο και των ανυψωτών με μια ενιαία συσκευή, προκειμένου να γίνουν όλες οι εργασίες που αφορούν τα υδραυλικά του τρακτέρ πρακτικές και ασφαλείς.

Το πίσω PTO , με συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων σε λουτρό λαδιού, είναι ανεξάρτητο από το κιβώτιο ταχυτήτων και συγχρονίζεται με την ταχύτητα εμπρός .

Προαιρετικά, διατίθεται ένας μπροστινός ανελκυστήρας απόδοσης , ο οποίος είναι απαραίτητος για τη χρήση συνδυασμένου εξοπλισμού.
Η χρήση με απόλυτη ασφάλεια, ακόμη και σε επικλινές εδάφη και σε εγκάρσιες κλίσεις, είναι εγγυημένη από τη σχεδιαστική γεωμετρία της σειράς K90, που χαρακτηρίζεται από χαμηλό κέντρο βάρους και από τη βέλτιστη κατανομή των βαρών στους άξονες με το εργαλείο τοποθετημένο στο πίσω μέρος ανελκυστήρας.

Το κλείδωμα διαφορικού , με ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο, επιτρέπει στο τρακτέρ να παραμένει σε πρόσφυση ανά πάσα στιγμή.

Τέσσερα δισκόφρενα βυθισμένα στο λάδι , που υποστηρίζονται από ένα υδροστατικό χειριστήριο που λειτουργεί ως διανομέας πέδησης, επεμβαίνουν συνεχώς και ταυτόχρονα στους τέσσερις τροχούς, ακόμη και με την κίνηση του μπροστινού τροχού εκτός λειτουργίας.

Αποκλειστικό στη σειρά K90 είναι το ανεξάρτητο φρένο στάθμευσης που ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο κινητήρας είναι σβηστός.
Η θέση οδήγησης αποτελείται από μια πλατφόρμα αναρτημένη σε αθόρυβα μπλοκ για την απόσβεση των κραδασμών και του θορύβου προς όφελος της άνεσης λειτουργίας.

Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα και λειτουργούν εύκολα και από το κάθισμα ο χειριστής απολαμβάνει πλήρη και ανεμπόδιστη θέα τόσο του μηχανήματος όσο και του εργαλείου.

Η πολυλειτουργικότητα της σειράς K90 ενισχύεται από την αναστρεψιμότητα της θέσης οδήγησης : χρειάζονται λίγα δευτερόλεπτα για να περιστρέψει ο χειριστής τη μονάδα οδήγησης (κάθισμα, τιμόνι, ταμπλό και πεντάλ) κατά 180 °, ώστε να μπορεί να εργαστεί με ο εξοπλισμός τοποθετημένος μπροστά , συνεχώς και με εξαιρετική ακρίβεια στην επεξεργασία.
Εκτός από τη διασφάλιση μιας ευχάριστης εσωτερικής διαβίωσης, οι καμπίνες έχουν σχεδιαστεί με κωνικά προφίλ για την προστασία του περιβάλλοντος πλούσιου σε βλάστηση στο οποίο λειτουργούν.

Εξοπλισμένα με κλιματισμό και θέρμανση, διαθέτουν μεγάλα γυάλινα ανοίγματα και πανοραμική οροφή που εγγυώνται στον οδηγό βέλτιστη θέα ακόμα και σε θέση οδήγησης ανάποδα.
Το νέο ταμπλό σε στυλ αυτοκινήτου είναι ένα συμπύκνωμα ψηφιακής τεχνολογίας.

Εκτός από τα ηλεκτροϋδραυλικά χειριστήρια τοποθετημένα με λογικό και εργονομικό τρόπο, η πολυλειτουργική έγχρωμη οθόνη σάς επιτρέπει να διατηρείτε υπό έλεγχο κάθε παράμετρο του μηχανήματος ανά πάσα στιγμή.

Η γρήγορη και άμεση ανάγνωση των τιμών γίνεται επίσης δυνατή από τους αναλογικούς δείκτες που είναι εξοπλισμένοι με χέρια.