BCS VOLCAN SKY JUMP K90 DUALSTEER STAGE V

BCS VOLCAN SKY JUMP K90 DUALSTEER STAGE V

Κωδικός: BCS VOLCAN SKY JUMP K90 DUALSTEER STAGE V
Άμεση παραλαβή / Παράδoση 1 έως 3 ημέρες

BCS VOLCAN SKY JUMP K90 DUALSTEER STAGE V

Τρακτέρ με πνευματικούς εμπρός τροχούς και πίσω ελαστικές ερπύστριες, μονής κατεύθυνσης, με διπλό σύστημα διεύθυνσης Dualsteer®. Κινητήρας 75 HP Stage V


Το Volcan Sky Jump K90 είναι ένα εξειδικευμένο τρακτέρ με μπροστινό άκρο από καουτσούκ και πίσω ελαστική ράβδο. Αυτή η διπλή διαμόρφωση εγγυάται στο μηχάνημα τις ιδιότητες χειρισμού ενός κλασικού τρακτέρ με ελαστικούς τροχούς και τη σταθερότητα και την πρόσφυση ενός ερπυστριοφόρου τρακτέρ .

Στην πραγματικότητα, η ελκτική ικανότητα του Volcan Sky Jump K90, ανάλογα με το έδαφος, μπορεί να ξεπεράσει αυτή ενός τροχοφόρου τρακτέρ κατά 60% και όταν χρησιμοποιείται σε απότομες πλαγιές έχει μεγαλύτερη πλευρική ευστάθεια που του επιτρέπει να ταξιδεύει κατά μήκος σειρών σε "πιο ευέλικτο" , γενικά με κλίση προς την κοιλάδα, ακολουθώντας τέλεια την καθορισμένη τροχιά ακόμα κι αν συνδυάζεται με βαριά προσαρτημένα εργαλεία.

Η ρύθμιση μικτής ελαστικής τροχιάς που υιοθετήθηκε στο Volcan Sky Jump K90 έχει ένα τριπλό πλεονέκτημα :
1. Σημαντικά χαμηλότερη συμπίεση του εδάφους σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό τρακτέρ με τροχούς χάρη στη χαμηλότερη πίεση στο έδαφος της τροχιάς σε σύγκριση με τον τροχό.
2. Ελάχιστη ζημιά στο έδαφος μεταξύ των σειρών και στους ελιγμούς στο άκρο του κεφαλιού σε σύγκριση με ένα ερπυστριοφόρο όχημα με σιδερένια κραμπόν.
3. έγκριση για την οδική κυκλοφορία και δυνατότητα ειρήνης ταξιδιού με 40 km/h χωρίς ζημιά στο οδόστρωμα.


Χάρη στο αποκλειστικό διπλό σύστημα διεύθυνσης Dualsteer® που ενεργεί στους μπροστινούς τροχούς και στην κεντρική άρθρωση, το Volcan Sky Jump K90 έχει υψηλή ευελιξία ίση με αυτή των ελαστικών «αδερφών» του που μπορούν να φτάσουν τις 60 ° γωνία διεύθυνσης με ακτίνες εξαιρετικά χαμηλό τιμόνι.

Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με το κοντό μεταξόνιο και το χαμηλό κέντρο βάρους, καθιστούν το Volcan Sky Jump K90 το ιδανικό όχημα για εργασία σε σειρές και καλλιέργειες σε επικλινή εδάφη και σε απότομες πλαγιές όπου η πρόσφυση, η σταθερότητα, η ευελιξία και η ασφάλεια είναι βασικές απαιτήσεις.
Το Dualsteer® είναι ένα πατενταρισμένο διπλό σύστημα διεύθυνσης που ενώνει την κεντρική άρθρωση του πλαισίου με το σύστημα διεύθυνσης των μπροστινών τροχών : αυτό επιτρέπει μια πραγματική συνολική γωνία διεύθυνσης περίπου 60 °.

Από λειτουργική άποψη, ο οδηγός πρέπει να χειριστεί μόνο το τιμόνι, καθώς ο έλεγχος της αναλογικότητας εμπλοκής των δύο συσκευών, που δρουν ταυτόχρονα, διασφαλίζεται από το υδραυλικό κύκλωμα και από ένα συγκεκριμένο σύστημα σύνδεσης μηχανικού συγχρονισμού. Το υδραυλικό κύκλωμα επεμβαίνει στους κυλίνδρους διεύθυνσης της κεντρικής άρθρωσης και σε αυτούς των μπροστινών τροχών ενώ το σύστημα σύνδεσης εγγυάται συγχρονισμό και προοδευτική διεύθυνση.

Η προσθήκη ενός δεύτερου υδραυλικού κυλίνδρου στον κεντρικό σύνδεσμο αυξάνει και τα δύοισχύς διεύθυνσης με υψηλή ακρίβεια σε πολύ χαμηλές ταχύτητες ακόμη και με την παρουσία υψηλών φορτίων άξονα, τόσο κατευθυντικότητα όσο και σταθερότητα όταν ταξιδεύετε στο δρόμο με υψηλές ταχύτητες .
Το κιβώτιο ταχυτήτων Sky Jump είναι εξοπλισμένο με OS-Frame : μια κεντρική άρθρωση επιτρέπει στο μπροστινό άκρο να ταλαντώνεται έως και 15 ° σε σχέση με το πίσω μέρος, σταθεροποιώντας τη στάση σε κεκλιμένο ή ανώμαλο έδαφος και εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση των τεσσάρων τροχών που πάντα προσκολλώνται το έδαφος.           Το σύγχρονο κιβώτιο ταχυτήτων 32

ταχυτήτων (16 FWD + 16 REV) με σύγχρονες όπισθεν σάς επιτρέπει να επιλέγετε πάντα τη σωστή σχέση για την προβλεπόμενη χρήση. Ο συμπλέκτης 'Long life' διαθέτει πολλαπλούς δίσκους σε λουτρό λαδιού με ηλεκτρονικά διαχειριζόμενο υδραυλικό έλεγχο και σύστημα Pro-Act . Ο



τα πλανητικά κιβώτια ταχυτήτων στον μπροστινό άξονα και τα κιβώτια ταχυτήτων cascade στο πίσω μέρος ελαχιστοποιούν το μεταξόνιο του τρακτέρ, αυξάνοντας την ικανότητα ελιγμών του.

Η πρόσφυση είναι τετρακίνητη με δυνατότητα απεμπλοκής της κίνησης των μπροστινών τροχών μέσω ηλεκτροϋδραυλικού χειριστηρίου.
Το πίσω PTO είναι ανεξάρτητο από το κιβώτιο ταχυτήτων και συγχρονίζεται με την ταχύτητα εμπρός . Μπορεί να εμπλακεί μέσω ηλεκτροϋδραυλικού χειριστηρίου και έχει ταχύτητα 540 / 540 E rpm.

Ο συμπλέκτης έχει πολλαπλούς δίσκους σε λουτρό λαδιού .

Το στιβαρό ανυψωτικό πίσω γρύλο (ή προαιρετικά με ελεγχόμενη θέση και προσπάθεια) βασίζεται σε πρακτικά και ευέλικτα εξαρτήματα πολλαπλών χρήσεων για γρήγορη και εύκολη προσαρμογή σε όλο τον εξοπλισμό της αγοράς.

Το υδραυλικό σύστημα είναι διπλού κυκλώματος με δύο ανεξάρτητες αντλίες και εναλλάκτη θερμότητας: μία αντλία 27,7 l/min είναι αφιερωμένη στον ανυψωτήρα και τους διανομείς, η άλλη 33 l/min είναι αφιερωμένη στο υδραυλικό τιμόνι και τις υπηρεσίες. Προαιρετικά διατίθεται αυξημένο σύστημα με αντλία ανύψωσης 49 l/min.

Ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο joystick σάς επιτρέπει να ελέγχετε τόσο το υδραυλικό σύστημα όσο και την πίσω ανύψωση με μία μόνο συσκευή.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τέσσερα πολλαπλά δισκόφρενα σε λουτρό λαδιού που υποστηρίζονται από ένα υδροστατικό χειριστήριο που λειτουργεί ως διανομέας πέδησης που ενεργεί συνεχώς και ταυτόχρονα στα τέσσερα φρένα όταν πατάτε το πεντάλ.

Αποκλειστικό στο Sky Jump είναι το ανεξάρτητο χειρόφρενο Brake-off που ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο κινητήρας είναι σβηστός. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί, από την άλλη, μπαίνει με ένα πρακτικό κουμπί στο ταμπλό.

Το κλείδωμα διαφορικού , εμπρός και πίσω ταυτόχρονα ή μόνο πίσω, ελέγχεται ηλεκτροϋδραυλικά και επιτρέπει στο τρακτέρ να παραμένει σε πρόσφυση ανά πάσα στιγμή.

Τέλος, η ειδική καμπίνα με ενσωματωμένη κυψέλη ασφαλείας προστατεύει τον χειριστή.
Η θέση οδήγησης αποτελείται από μια πλατφόρμα αναρτημένη σε αθόρυβα μπλοκ για την απόσβεση των κραδασμών και του θορύβου προς όφελος της άνεσης λειτουργίας.

Τα χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα και λειτουργούν εύκολα και από το κάθισμα ο χειριστής απολαμβάνει πλήρη και ανεμπόδιστη θέα τόσο του μηχανήματος όσο και του εργαλείου.

Το υδροστατικό σύστημα διεύθυνσης εγγυάται μέγιστη ευελιξία και περιορισμένες ακτίνες στροφής .

Το Sky Jump διατίθεται με τη νέα καμπίνα Compact Pro , υπό πίεση και εγκεκριμένη στην Κατηγορία 4 , η οποία απομονώνει τον χειριστή από επιβλαβείς εισπνοές κατά τη διάρκεια θεραπειών με φυτοϋγειονομικά προϊόντα, καθιστώντας το περιβάλλον εργασίας υγιές και ασφαλές.

Η καμπίνα έχει μελετηθεί με εξαιρετική προσοχή μέχρι τις παραμικρές λεπτομέρειες για να διασφαλιστεί μια ευχάριστη εσωτερική ζωή και να μην βλάψει το πλούσιο σε βλάστηση περιβάλλον στο οποίο λειτουργεί .

Κατασκευασμένο με πλαίσιο χαμηλού προφίλ για να συγκρατεί το ύψος από το έδαφος, βελτιστοποιώντας τη χρήση του κάτω από το φύλλωμα, σε αμπελώνες με πέργκολα και θερμοκήπια, η καμπίνα είναι εξοπλισμένη με θέρμανση και κλιματισμό με εξόδους εξαερισμού ενσωματωμένες στο μπροστινό μέρος της καμπίνας ώστε να υπάρχει ο καλύτερος κλιματισμός και η μέγιστη ορατότητα ακόμη και στο πίσω μέρος του οχήματος.